Social Icons

Tuesday 23 February 2016

Supplemen Kesuburan Untuk Isteri


Ramai wanita zaman sekarang merupakan wanita bekerjaya walaupun belian bergelar seorang isteri. 

Mereka bersama-sama sang suami saling melengkapi, saling memerlukan demi kehidupan rumah tangga yang bahagia 

Hal ini menyebabkan wanita zaman kini cenderung kepada masalah kesuburan akibat pengambilan makanan yang kurang berkhasiat, mengalami masalah stress terutamanya.

Oleh kerana ini, mereka yang berikhtiar untuk mendapatkan zuriat hendaklah meningkatkan tahap kesuburan dengan bantuan supplemen yang sesuai untuk mereka.

Saya kongsikan manfaat produk supplemen Shaklee yang anda bakal perolehi demi meningkatkan kesuburan.

1) Vitalea

Multivitamin merupakan salah satu vitamin yg perlu jika anda merancang untuk hamil kerana terdapat kajian yg dijalankan di Harvard Medical School yang melibatkan 18000 wanita yg telah menunjukkan bahawa mengambil multivitamin serta asid folik boleh meningkatkan peluang kehamilan. 

Kajian ini juga menyatakan bahawa wanita yang mengambilmultivitamin mereka 6 kali seminggu adalah 40% kurang kemungkinan untuk gagal untuk ovulasi berbanding wanita yg tidak mengambilnya.

2) B Complex

Memainkan peranan paling penting bagi mengelakkan kemurungan (anti-stress) dan membantu untuk menstabilkan hormon. 

Vitamin B Complex Shaklee ini turut mengandungi Asid Folik dan Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon. 

Kandungan asid folik di dalamnya diperlukan untuk elak risiko spina bifida pada bayi (pembentukan tulang belakang yang tak sempurna)

3) GLA Complex

Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. 

Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.

Untuk konsultasi percuma dan info lanjut tentang produk, boleh terus whatsapp saya. In Shaa Allah saya aka bantu sebaik yang boleh.

Salam Sayang dari Saya

Pengedar Shaklee Simpang Renggam
SID 1115221
019-7700957


"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates