Social Icons

Tuesday 23 February 2016

6 Makanan Tambahan Untuk Tingkatkan Kesuburan


Setiap wanita pasti ingin melahirkan zuriat dari rahimnya. Akan tetapi pelbagai masalah wujud yang menyebabkan kesukaran untuk hamil.

Salah satunya adalah masalah kesuburan. Ketidaksuburan yang memperlihatkan di mana wanita itu tidak hamil setelah mendirikan rumahtangga. Namun ini tidak bermakna wanita itu sahaja yang mempunyai masalah kesihatan tetapi lelaki juga bahagiannya juga.

Tahukah anda bahawa wanita menyumbang hanya 40% dari masalah kesuburan. Kaum lelaki juga mempunyai peratusan yang sama iaitu 40% dan 30% datangnya dari kedua-dua pasangan. 

Antara salah satu cara untuk mengatasi masalah ketidaksuburan ini adalah dengan mengambil supplemen tambahan untuk meningkatkan tahap kesuburan yang lebih baik.

Berikut adalah fungsi set kesuburan shaklee bagi suami dan isteri :-

󾔕 Set kesuburan Wanita 󾔕

1. GLA complex 

Membantu badan wanita untuk menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang berfungsi memberi ruang untuk sperma untuk terus hidup di dalam tiub fallopio sehingga 5 hari.
Ia juga mengatur kitaran haid bagi memudahkan wanita mengetahui waktu ovulasi (subur) sekaligus meningkatkan lagi peluang untuk hamil. 

2. Alfalfa Complex 

Membantu dalam hal-hal kewanitaan dan membantu mengurangkan keputihan sekaligus merapatkan vagina.

3. B complex 

Mengandungi asid folik yang amat diperlukan bagi wanita yang merancang untk hamil. Asid folik di awal kehamilan amat penting utnuk mengelakkan bayi dari mengalami spina bifida (sumbing tulang belakang).

4. ESP (Energizing Soy Protein) 

Membantu untuk membaiki dan membentuk tisu rahim. Selain itu ESP juga membantu penghasilan sel ovum dan sel sperma yang berkualiti sekaligus meningkatkan kesuburan dan peluang untuk hamil.

󾓑 Set kesuburan Lelaki 󾓑

1. Vitamin E Complex 

Lebih dikenali sebagai “VITAMIN CINTA”.Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai tenaga yang lebih dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengamalkan vitamin E. 

Manakala bagi wanita pula, pengambilan vitamin E sekurang-kurangnya selama 3 bulan akan membantu meningkatkan “sexual desires” dan menikmati hubungan cinta dengan lebih baik. 

Antioksidan yang seimbang dalam vitamin E menghalang penghasilan radikal bebas akibat stress. Nitrik oksida pula membantu melancarkan peredaran darah pada alat sulit lelaki dan membantu ereksi dengan lebih baik. .

Oleh itu,vitamin E amat membantu kaum lelaki yang mengalami tekanan kerja dan masalah kesihatan.

2. Zinc Complex 

Membantu dalam pembangunan organ-organ seks dan menguatkan sperma. Hal ini menghasilkan sperma lebih kuat dan berkualiti.

Kaum lelaki juga boleh mengamalkan B-Complex untuk mengatasi stress kerja yang merupakan salah satu punca tahap kesuburan merundum.

Jika anda berniat untuk berikhtiar dengan Set Kesuburan Shaklee ini, boleh hubungi saya untuk dapatkan info lanjut tentang produk.

In Shaa Alah saya sedia membantu anda meningkatkan tahap kesuburan anda dan pasangan.

Salam Sayang dari Saya

Pengedar Shaklee Simpang Renggam
SID 1115221
019-7700957


"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates