Social Icons

Thursday 25 February 2016

Ikan Masin Mengundang Risiko Kepada Ibu Berpantang



TAHUKAH ANDA Ibu dalam pantang dilarang makan ikan masin atau ikan kering kerana makanan tersebut akan menyebabkan darah nifas berbau busuk, cepat kering serta melemahkan daya ketahanan fizikal dan mental.


Ibu digalakan mengambil ikan segar seperti Salmon, Ikan Merah, Ikan Yu, Ikan Jenahak, Ikan Haruan.

Haa ikan harian ni bagus juga u tuk bantu cepat sembuhkan luka. Tapi saya memilih Zink Shaklee untuk luka sembuh dengan lebih pantas dan tidak bahayakan kesihatan.

Saya dah rasai keberkesanannya. Anda bila lagi ?


Salam Sayang dari Saya

Pengedar Shaklee Simpang Renggam
SID 1115221
019-7700957



"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates