Social Icons

Tuesday 23 February 2016

Anda Mahu Bakteria Menjadi Peneman Hidup ?


Sudah tentu jawapnnya tidak kan. Tetapi, apa langkah keselamatan yang anda ambil ? Langkah mencegah anda dan keluarga dari diserang bateria yang boleh menjejaskan kesihatan anda !


Baiklah, saya bantu anda dengan beberapa langkah yang boleh anda amalkan dalam kehidupan seharian seperti berikut :-

➡ Nutrisi yang baik penting dalam menentukan kekuatan sistem imun. Terdapat pelbagai cara bagi meningkatkan sistem imun badan kita. 

➡ Antara perkara yang paling penting ialah jaga kebersihan terutamanya kebersihan diri, maka rajin-rajinlah cuci tangan. Perkara asas yang sering diabaikan.

➡ Kebersihan rumah dan persekitaran juga penting, bila persekitaran kita bersih secara automatik kita juga menghirup udara yang bersih dan sihat. 

➡ Amalan pemakanan sihat juga amat penting, banyak memakan sayur-sayuran dan buah-buahan kerana ia mengandungi vitamin-vitamin penting selain fitokimia yang membantu tubuh menentang penyakit.


Langkah paling mudah yang saya nak kongsi ialah dengan pengambilan NUTRIFERON dalan kehidupan seharian anda sekeluarga. Nutriferon dari Shaklee direka khas untuk meningkatkan sistem imun. 

Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee dan tidak terdapat di mana-mana kedai atau farmasi di Malaysia. Ianya hanya boleh dibeli melalui pengedar Shaklee yang sah sahaja.

PM saya sekarang untuk tempahan !

Salam Sayang dari Saya

Pengedar Shaklee Simpang Renggam
SID 1115221
019-7700957



"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates