Social Icons

Friday 4 November 2016

Promosi Produk Shaklee NOVEMBER 2016

PROMOSI SEPANJANG NOVEMBER 2016.

Mari baca manfaat untuk setiap produk promosi bulan Nov 2016.

1) NUTRIFERON

Terdapat 8 fungsi utama Nutriferon:

🎶 Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

🎶 Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.

🎶Melindungi dari influenza - ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

🎶 Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

🎶 Melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

🎶 Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.

🎶 Mempertingkatkan Menopous - Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.

🎶 Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

2) ALFALFA COMPLEX

Alfalfa Shaklee berbeza dengan Alfalfa yang lain dari segi pemprosesannya kerana daun alfalfa dipetik dan hanya yang terbaik sahaja dipilih dan dikeringkan di bawah udara semulajdai sebelum dikompreskan menjadi tablet

1001 Fungsi Alfalfa Shaklee

🎇 Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
🎇 Melegakan sakit sendi dan belakang.
🎇 Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
🎇 Memberi sensasi ‘rasa sejuk’
🎇 Memberi kelegaan semasa haid
🎇 Merawat arthitis
🎇 Bagus untuk elergi dan ekzema
🎇 Merawat asthma
🎇 Mencuci usus bagi membuang toksin
🎇 Mencuci buah pinggang dan merawatkencing kotor disebabkan jangkitan buah pinggang
🎇 Meneutralkan asid dalam badan
🎇 Merawat masalah keputihan pada wanita
🎇 Membesar dan menegangkan payudara
🎇 Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
🎇 Memulihkan urat selepas bersalin
🎇 Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
🎇 Meningkatkan stamina seorang suami
🎇 Melegakan sembelit
🎇 Membuang angin dalam badan
🎇 Meningkatkan aliran susu bagi ibu menyusu

3) LECITHIN

Fungsi Lecithin kepada tubuh badan :

🎄 Lecithin mengandungi Kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan. Kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf. 

🎄 Lecithin boleh melindungi hati kita ~ Bagaimana? Lecithin  boleh menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Yang baiknya ia juga boleh membantu memulihkan kesihatan hati. 

🎄 Memecahkan lemak dan kolestrol~ Caranya? Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh kita.

🎄 Melangsingkan ~ Menghalang obesiti. Kalau kita ambil Lecithin dalam kuantiti yang betul  maka makin cepatlah pembakaran lemak degil dalam tubuh kita berlaku. Lepas tu jadilah langsing semula  tanpa penyakit kerana ianya seimbang dengan tubuh badan kita.

🎄 Mencantikkan otot dan kulit. Ia mengelakkan kulit bersisik/kering terutama yang kerap menggunakan pendingin hawa. Lecithin boleh membentuk membran sel, melembabkan serta menghaluskan kulit supaya kulit kita jadi cantik, juga boleh mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

🎄 Memperbaiki alergi ~  Lecithin boleh menghalang platlet darah dari mengaktifkan tisu gegelang di dalam salur darah yang boleh menyebabkan alergi semakin paarah seperti penyakit kulis spt dermatitis dan demam alergi.

🎄 Menghalang kejadian batu karang ~ Batu karang tu terjadi akibat dari kolestrol yang berlebihan alam badan kita. Jadi Lecithin akan bertindak untuk pengemulsi supaya kolestrol yang mencanak-canak tu dapat dihalang dari menjadi batu karang.

🎄 Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress ~ Kolina yang saya nyatakan di atas tadi akan berfungsi untuk penghantar/ agen saraf kranial yang boleh mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.

🎄 Menghalang tekanan darah tinggi ~ Caranya? Lecithin boleh menghalang arterioklerosis, menggalakkan peredaran darah. Maknanya Lecithin menghalang darah daripada tersekat atau tersumbat.

🎄 Boleh juga untuk mengatasi masalah prostat lelaki 

🎄 Meringankan sembelit ~ Fungsinya untuk melembutkan najis dengan cara melembabkan usus dan meleraikan toksin dalam usus.

Nikmati manfaat untuk setiap item promosi dengan harga yang lebih menjimatkan. Dan HANYA di bulan NOVEMBER 2016.

Info lanjut, hubungi saya

A'thirah Aider
Pengedar Shaklee
Malaysia & Singapore
019 770 09 57


0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates