Social Icons

Saturday 5 November 2016

Pengedar Shaklee Simpang Renggam dan Singapore

Nak COD Shaklee di sekitar kawasan SIMPANG RENGGAM, Johor dan SINGAPORE ?

Dengan ini, secara rasminya saya akan membuat penghantaran secara PERCUMA ke kediaman anda.. Best Bukan...

Saya juga akan memberi konsultasi secara PERCUMA dan akan membimbing anda untuk mendapatkan produk yang bersesuaian dan cara pengambilan yang betul serta memberi info-info kesihatan di dalam group whatsapp.

Penghantaran ke kediaman menggunakan servis penghantaran yang cepat dan efisen.

Antara Set yang ditawarkan ialah:

💞   DETOX HATI, DARAH, USUS
💞   KANSER
💞   KESUBURAN
💞   MASALAH KULIT
💞   IBU MENGANDUNG
💞   IBU BERPANTANG
💞   SAKIT SENDI
💞   MASALAH BERAT BADAN
💞   MASALAH KEKURANGAN BERAT BADAN
💞   ANAK KURANG SELERA MAKAN
💞   MINDA
💞   UNTUK IBU BAPA dan banyak lagi

Anda boleh dapatkan dari saya dan anda layak untuk mendapatkan ini:

1. FREE AFTER SALE CONSULTATION
2. FREE INVITATION TO EXCLUSIVE FB GROUP FOR CUSTOMER

"Saya tidak pernah memperlekehkan profesion perubatan, tetapi kita adalah dalam 2 bidang yang berasingan. Mereka dilatih utk merawat penyakit, saya berminat dalam memperbaiki kesihatan"
-DR FORREST C.SHAKLEE,SR

Hubungi saya sekarang untuk pesanan. Pelbagai set cadangan yang ada untuk meningkatkan tahap kesihatan anda secara semulajadi.

Pilihan di tangan anda ! Anda mampu mendapatkan kesihatan yang lebih optimum.

Pengedar Shaklee
Malaysia & Singapore
019 770 99 57


0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates