Social Icons

Sunday 6 November 2016

Nutriferon Mengurangkan Infeksi oleh Pesakit Hepatitis B dan C

APA ITU HEPATITIS B?

Hepatitis B adalah infeksi hati yang disebabkan oleh virus hepatitis B. Hepatitis merupakan penyakit yang menyerang organ hati manusia.

Hati mengalami radangan sehingga membuat fungsi hati, yang sebagai tempat penyaring racun-racun dalam darah, menjadi terganggu.

Dengan terganggunya fungsi hati tersebut, maka terganggu pula fungsi organ yang lain, sehingga membuat kesihatan seseorang akan terganggu secara keseluruhan.

Akibat lainnya adalah hati menolak darah yang mengalir sehingga tekanan darah menjadi tinggi dan pecahnya pembuluh darah.

PUNCA HEPITITIS

Penyebab kerosakan fungsi hati ini adalah disebabkan pengambilan alkohol secara berlebihan atau termakan racun yang membebani kerja hati dan mengakibatkan fungsi hati menjadi rosak.

Tetapi, pada kebanyakan kes, hepatitis disebabkan oleh virus yang dibawa penderita hepatitis.

Pengambilan Nutriferon mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C yang mana keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C

Untuk kegunaan harian, NutriFeron meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi badan iaitu suatu pengaktif kritikal sistem imun.

NutriFeron berfungsi di dalam peringkat selular sel dalam dua cara iaitu dengan

🎆 Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
🎆 Menggerakkan "pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan.

Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian terhadap beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius dan penyakit.

Oleh itu, amat perlu bagi kita untuk menolong badan kita membantu diri kita sendiri dan itulah tujuan Nutriferon; untuk merangsang setiap sel badan untuk menghasilkan lebih banyak interferon asli untuk menyediakan badan kita perlindungan dengan tahap yang lebih tinggi dalam skop yang luas terhadap serangan selsema, virus dsb.

Info lanjut, hubungi saya untuk konsultasi percuma.

Pengedar Shaklee
Malaysia & Singapore
019 770 09 57


0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates