Social Icons

Friday 4 November 2016

Kukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 HARI !

Satu penemuan terhebat dalam bidang immunologi apabila Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo buat julung kalinya menemui interferon pada tahun 1954.

Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia iaitu NUTRIFERON.

Dr. Kojima telah menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu; biji labu, bunga Safflower, honeysuckle Jepun dan biji Plantago, mempunyai kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. 

Formula yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulen dan berkesan. 

Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Untuk makluman juga, di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanse, hydrophobia (penyakit anjng gila), herpes dan HIV.  Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.

Terdapat 8 fungsi utama Nutriferon:

🎶 Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

🎶 Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.

🎶Melindungi dari influenza - ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

🎶 Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

🎶 Melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

🎶 Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.

🎶 Mempertingkatkan Menopous - Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.

🎶 Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

Kandungan di dalam Nutriferon Shaklee:

🏷 Ekstrak biji labu (Cucurbita moschata), yang telah didapati dapat mendorong pengeluaran interferon;

🏷 Biji Plantago (Plantage asiatica) yang mengandungi bahan kimia yang dipanggil polisakarida yang diguna untuk merangsang sistem imun;

🏷 Bunga Safflower (Carthamus tinctorius) polisakarida, yang telah dikenalpasti dapat mendorong pembangunan makrofaj, sejenis sel darah putih;

🏷 Kuntuman bunga Japanese Honeysuckle (Lonicera japonica) yang digunakan dalam perubatan Asia.

Jika anda atau ahli keluarga atau kenalan rapat mahupun jauh yang memerlukan supplemen untuk meningkatkan sistem imun secara semulajadi, maka, NUTRIFERON adalah yang terbaik.

Hubungi saya untuk konsultasi percuma.

Pengedar Shaklee
Malaysia & Singapore
019 770 09 57


0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates