Social Icons

Wednesday 16 December 2015

Selenium Dalam Vitamin E



Dalam mengambil vitamin E anda perlu mengambil selenium bersama. Vitamin E Shaklee turut mempunyai Selenium(65mg) dan Ekstrak Biji Anggur(38mg) bagi memberikan kesan yang terbaik kepada pengguna.

INFO : Selenium merupakan mineral yang penting untuk kesihatan yang baik tetapi hanya diperlukan dalam jumlah yang kecil. Selenium adalah mineral yang termasuk dalam kelompok zat gizi mikro , yang bermaksud jumlah yang diperlukan oleh tubuh kita sangatlah sedikit tetapi mempunyai peranan yang besar dalam sistem biologi tubuh kita.

Meskipun diperlukan dalam jumlah yang sedikit tetapi selenium memberikan jutaan manfaat.... Apabila digabungkan bersama Vitamin E, selenium boleh menghasilkan kesan sinergis sebagai antioksidan yang fungsinya adalah untuk melambatkan pengoksidaan asid lemak tak tepu sehingga dapat membendung bahaya radikal bebas

Mari semak Vitamin E yang anda amalkan samaada mempunyai selenium atau tidak...

Salam Sayang dari Tira

Pengedar Shaklee Simpang Renggam
SID 1115221
019-7700957

"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates