Social Icons

Thursday 17 December 2015

Ramai Amalkan Pengambilan Kolagen Tapi Tak Tahu Kepentingan Kolagen


Ada pelbagai produk berasaskan kolagen dipasaran. Dah jadi trend orang amalkan pakai dan makan produk kolagen. Sehingga tidak tahu mana satu kolagen yang terbaik. 
Tapi ramai juga lagi yang belum tau apakah kolagen ni sebenarnya? Best sangat ke? Kalau takde kolagen tak boleh?

Ramai juga yang ingat kolagen cuma penting untuk orang yang nak cantik. Tapi sebenarnya fungsi kolagen lebih lagi daripada tu.

Kolagen ibarat gam yang melekatkan bahagian-bahagian tubuh badan pada tempatnya dan memberi bentuk kepada anggota tubuh. Tanpa kolagen badan kita ibarat jelly yang tiada sokongan dan mudah terpisah.

Kekurangan kolagen boleh menjejaskan kesihatan tulang, saraf dan tendon serta mengganggu pergerakan yang bebas. Dan ia juga menyebabkan kekeringan pada kulit dan pigmentasi.


Ada yang bertanya, kenapa kolagen Shaklee mahal ? Ini adalah kerana kolagen shaklee diambil dari sisik ikan merah yang berada di lautan dalam yang mana dijamin bebas dari pencemaran. Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang SANGAT TAHAN LASAK.


Salam Sayang dari Saya


Pengedar Shaklee Simpang Renggam
SID 1115221
019-7700957

"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Post a Comment

 

Like Page Azalea Beauty & Healthcare

Like Page Bakal Zuriatku

Like Page Awak Nampak Cantik

 
Blogger Templates